3ds Max 8 MAXScript Essentials - Autodesk - Librairie Eyrolles
Tous nos rayons

Déjà client ? Identifiez-vous

Mot de passe oublié ?

Nouveau client ?

CRÉER VOTRE COMPTE
3ds Max 8 MAXScript Essentials
Ajouter à une liste

Librairie Eyrolles - Paris 5e
Indisponible

3ds Max 8 MAXScript Essentials

3ds Max 8 MAXScript Essentials

Autodesk

240 pages, parution le 15/04/2006

Résumé

Write your own MAXScript functions and utilities to create custom tools and UI elements, and automate repetitive tasks. Demonstrated techniques include the creation of objects, arrays, collections, control structures, parametric objects, and the construction of UI elements. The companion CD-ROM contains media files that allow you to practice the techniques with real-world examples demonstrating how you can use then in a production environment.

Features & Benefits

  • The definitive introduction to MAXScript
  • Includes media files that allow you to practice with real-world examples

L'auteur - Autodesk

Autodesk : Autodesk's award-winning solutions are designed for digital media creation, management and delivery across all disciplines: from film and television visual effects, color grading and editing to animation, game development, web/interactive, and design visualization. Autodesk is based in Montreal, Quebec.

Sommaire

  • MAXScript Basics
    • Syntax and Organization
    • MAXScript Listener
    • Variables and scope
    • Functions
    • Structures
    • Conditional statements
    • Loop Structures
    • Collections
    • Creating and running scripts
    • Conclusion
  • Construction User Interfaces
    • Building User Interfaces
    • Creating a Working Script
    • Conclusion
  • 3ds Max User Interface
    • Copy / Instance / Reference
    • Advanced tools
  • Understanding Objects and Classes
    • Class Hierarchy
    • Basic Data Types
    • Properties
    • Methods
    • Working with MAXScript Reference
  • Transforms and Animation
    • Position and Scale Transform Properties
    • Animation
  • Working with MAXScript Objects
    • Objectives
    • Introduction
    • Applying Modifiers
    • Lights and Cameras
    • Lights
    • Cameras
    • Materials
    • Controlling the Renderer
    • Callbacks
    • Randomizing
    • Conclusion
Voir tout
Replier

Caractéristiques techniques

  PAPIER
Éditeur(s) Focal Press
Auteur(s) Autodesk
Parution 15/04/2006
Nb. de pages 240
Format 19 x 23,5
Couverture Broché
Poids 605g
Intérieur Noir et Blanc
EAN13 9780240808581
ISBN13 978-0-240-80858-1

Avantages Eyrolles.com

Livraison à partir de 0,01 en France métropolitaine
Paiement en ligne SÉCURISÉ
Livraison dans le monde
Retour sous 15 jours
+ d'un million et demi de livres disponibles
satisfait ou remboursé
Satisfait ou remboursé
Paiement sécurisé
modes de paiement
Paiement à l'expédition
partout dans le monde
Livraison partout dans le monde
Service clients sav@commande.eyrolles.com
librairie française
Librairie française depuis 1925
Recevez nos newsletters
Vous serez régulièrement informé(e) de toutes nos actualités.
Inscription